مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

حسن روحانی ، رئیس جمهور ایران شد

حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران

حسن روحانی ، یازدهمین رئیس جمهور ایران شد.

در پی پایان شمارش آرای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ، حسن روحانی با کسب  18 میلیون و 613 هزار و 629 رأی برنده انتخابات شد و از 12 مرداد 1392 ، رسماً رئیس جمهور جدید ایران خواهد شد.

واجدین شرایط 50 میلیون و 483 هزار و 192 نفر بوده اند و تعداد شرکت کنندگان در این انتخابات،36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر بود که مشارکتی 72.7 درصد رقم خورده است.

بعد از روحانی ، محمدباقر قالیباف با 6 میلیون و 77 هزار و292 رأی ، دوم شد و سعید جلیلی با 4 میلیون و 168 هزار و 946رأی به رتبه سوم دست یافت.

محسن رضایی هم با 3 میلیون و 884  هزار و  412 رأی در جایگاه چهارم قرار گرفت و ولایتی نیز توانست 2 میلیون و 268هزار و 753رأی به دست آورد و پنجم شود.

در نهایت سید محمد غرضی ، 446 هزار و  15 رأی به دست آورد.

تعداد آرای باطله نیز 1 میلیون و 245 هزار و 409 مورد بوده است.

یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، در روز 24 خرداد 1392 ، برگزار شد.

مردم یار، انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک می گوید و امیدوار است دوران ریاست جمهوری او ، آکنده از برکت و مهربانی و گشایش در امور باشد و وعده هایی که رئیس جمهور منتخب به مردم داده ، فراموش نشود.
 

دوازدهمین نتایج رسمی شمارش آراء اعلام شد/ حسن روحانی همچنان در صدر

مدیر کل انتخابات وزارت کشور دوازدهمین بخش از نتایج آرای یازدهمین دوره انتخابات را اعلام کرد که طبق آن حسن روحانی همچنان با اختلاف قابل توجهی از سایر رقبا در صدر نتایج انتخابات قرار دارد.

ادامه مطلب ...

ستاد انتخاباتی حسن روحانی از حضور حماسی مردم تقدیر کرد

ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای تاکید کرد: بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد.

ادامه مطلب ...

حسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت


دکتر حسن روحانی صبح امروز با حضور در حوزه اخذ رای مستقر در مسجد امام رضا(ع) در خیابان شهید رجایی، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

  ادامه مطلب ...

آیت الله صانعی: روحانی شخصیتی عالم، معتدل و مدیری توانمند است

آیت الله  صانعی در دیدار جمعی از مقلدانشان در شهر مشهد مقدس با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه خواستار حضور مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح شدند .
وی در ادامه و با ابراز تاسف مجدد از عدم احراز صلاحیت حضرت آیت الله هاشمی گفت: «البته جای خوشبختی است که امروز شاهد حضور دکتر روحانی که یکی از یاران و همسنگران حضرت آیت الله هاشمی است در این عرصه هستیم.»
  ادامه مطلب ...

علی مطهری: به حسن روحانی رای می‌دهم

علی مطهری: به حسن روحانی رای می‌دهم

علی مطهری در بیانیه ای حسن روحانی و علی اکبر ولایتی را کاندیداهای برتر خواند و اعلام کرد که با توجه به نتیجه نظرسنجی‌ها به روحانی رای می‌دهد. متن بیانیه به این شرح است:

ادامه مطلب ...

روحانی: مردم از آمارها خسته شده اند

حجت الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع مردم گرگان افزود: در دولت تدبیر و امید، فرقی بین فارس، ترکمن و بلوچ وجود ندارد و در فرصتهای اجتماعی نیز بین زنان و مردان فرقی نیست.
ادامه مطلب ...

تقدیر شریعتمداری از عارف و اعلام حمایت از روحانی

محمد شریعتمداری ضمن تقدیر از عارف خواستار حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

محمد شریعتمداری با صدور بیانیه‌ای ضمن ستایش اقدام تاریخی، مهم و شجاعانه دکتر محمدرضا عارف و با توجه به بیانیه روز سه‌شنبه حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی، حمایت خویش و اعضای ستاد انتخاباتی خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از دکتر حسن روحانی در انتخابات پیش رو اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

آیت الله هاشمی:از عارف قدردانی میکنم و به روحانی رأی می دهم

رأیم زیاد بود،مانع شدند!/به روحانی رأی می دهم

آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت در انتخابات را اصلی مهم و ضروری دانست و ضمن دعوت از همه مردم برای حضور پر شور در پای صندوق های رای افزود: آقای دکتر حسن روحانی با مشورت بنده قدم در راه انتخابات گذاشت و با احترامی که برای کاندیدا های دیگر قائلم به دکتر روحانی رای می دهم و ایشان را برای تصدی قوه مجریه مناسبتر می دانم.

ادامه مطلب ...

هاشمی رفسنجانی: تجربۀ اشتباه این ۸ سال کافی نیست؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان هشداری جدی مبنی بر اینکه جریانی افراطی و بی مسئولیت درصدد ادامه مسیر و تکرار مجدد اشتباهات ۸ سال گذشته است، گفت: افراد و جریان‌های فکری افراطی که مسئول پیش آمدن شرایط موجود کشور هستند و حتی تا سالهای اخیر هم از سوءعملکردها دفاع می‌کردند، امروز با گرفتن وجهه حق به جانب، از پذیرش مسئولیت عملکرد خود امتناع کرده و با فرار به جلو، دیگران را مقصر معرفی می‌کنند.

ادامه مطلب ...

بیانیه جدید حسن روحانی بعد از ائتلاف اصلاح طلبان

http://media.isna.ir/content/Mona%20Hoobehfekr%20(38%20of%2045).jpg/4

حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پس از کناره گیری محمدرضا عارف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، بیانیه ای صادر کرد.

ادامه مطلب ...

خاتمی:رأی خود را به حسن روحانی خواهم داد

سید محمد خاتمی با صدور پیامی ضمن ستودن احساس مسؤولیت محمد رضا عارف و ارج نهادن بر تصمیم شجاعانه وی مبنی بر ترجیح مصالح کلی بر منافع شخصی و تلاش برای جلوگیری از تشتت آراء و پراکندگی نیروها، رسما از حسن روحانی اعلام حمایت کرد.

ادامه مطلب ...

حمایت جمعیت زنان جمهوری اسلامی از کاندیداتوری حسن روحانی

جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران به دبیر کلی زهرا مصطفوی با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات پیش رو حمایت کرد.

ادامه مطلب ...

روحانی تا ساعاتی دیگر بیانیه می دهد: تشکر از عارف

در پی انصراف محمد رضا عارف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ، اکبر ترکان قائم مقام ستاد حسن روحانی در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار عصر ایران اعلام کرد: روحانی بیانیه تشکر آمیزی صادر خواهد کرد که تا ساعاتی دیگر منتشر می شود.

ادامه مطلب ...

خانه کارگر حمایت خود را از حسن روحانی اعلام کرد

معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: با تمام توان از کاندیداتوری حسن روحانی حمایت می‌کنیم.
ادامه مطلب ...