مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

خوشحالی مردم از آمدن هاشمی را ندیدید؟


چه کسی است که ندیده باشد آمدن آقای هاشمی برای ثبت نام درانتخابات چه موجی از شور و امید را در سراسر کشور و در بین آحاد مردم ایجاد کرد تا جایی که پیش‌بینی ها حکایت از آن داشت که هاشمی بیش از ۷۰درصد از آراء را به خود اختصاص خواهد داد.

عدالت و احتیاط در گفتار و کردار از شرایط اولیه و الزامی سمت امامت جمعه است و علاوه برآن کسوت روحانیت که لباس تقوا و اخلاق و پیشوایی جامعه است نیز اقتضای این امر را دارد. من از این آقا درخواست می‌کنم که به خاطر مسائل سیاسی و تهمت دروغگویی به دختر گرامی امام(ره) بیش از این به اعتماد عمومی مردم به روحانیت لطمه وارد نکنند.

درباره اظهارات اخیر شخصیتی نظامی، مبنی بر خوشحالی مردم از اقدام شورای نگهبان در زمینه احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری نیز باید بگویم من تصور نمی‌کنم هیچ ایرانی علاقه‌مند به پیشرفت کشور و انقلاب از عدم حضور آیت الله هاشمی خشنود شده باشند. نمی‌دانم آن آقا سخن از کدام ایرانی می‌گوید که از اقدام شورای‌نگهبان خوشحال است؟.

چه کسی است که ندیده باشد آمدن  آقای هاشمی برای ثبت نام در انتخابات چه موجی از شعف و شادی را در سراسر کشور و در بین آحاد مردم  ایجاد کرد تا جایی که  پیش‌بینی برخی کارشناسان و حتی نظرسنجی‌ها حکایت از آن داشت که هاشمی بیش از ۷۰درصد از آراء را به خود اختصاص خواهد داد.

سوال این است که آیا ممکن است کسی از رد شدن شخصیتی در این حد از محبوبیت که در ۱۵ خرداد امسال ۵۰ سال از فعالیت بی‌وقفه فداکارانه او در جریان انقلاب می‌گذرد، خوشحال شده باشد؟.همگان می‌دانند که آیت الله هاشمی از سال ۱۳۴۱ تا امروز ۵۰ سال است که به طور بی‌وقفه، فداکارانه و شجاعانه خود را وقف اسلام و انقلاب و مردم عزیز این مرز و بوم کرده است و بارها تا پای جان و شهادت پیش رفته است و به حق لقب شناسنامه انقلاب به خود گرفته است.

مجموعه امتیازات و توانایی آیت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه مدیریت و آگاهی به مسائل داخلی، بین‌المللی و تجربه کم‌نظیرشان در هنگامه‌های دشواری و بحران، ظرفیتی در ایشان ایجاد کرده است که می‌تواند و می‌توانست در شرایط بسیار حساس کنونی که کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی با چالش‌ها و مشکلات متعددی روبه‌روست، گره‌گشای آن‌ها به خصوص مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد و همین قابلیت‌ها و توانایی‌هاست که موجی از امید با ثبت نام ایشان سراسر کشور را فراگرفت و عدم حضور ایشان نقطه یأس و آب سردی بر همه این امیدها و امیدواری ها بود. در چنین شرایطی بهترنیست که این آقایان و برخی جریانات دیگر صاحب رسانه با مردم هم سخن و همگام باشند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد