مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

نشست مشترک حسن روحانی با هاشمی رفسنجانی

 http://media.isna.ir/content/xin_020302070853086157014.jpg/2

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی از نشست مشترک این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمد نعمت‌زاده با اعلام این خبر گفت: در این نشست درباره مسائل مختلف انتخاباتی از جمله دیدگاه‌های هاشمی درباره آینده و حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات بحث شده است.
رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ادامه افزود: در این دیدار دکتر روحانی بر این نکته تاکید کرد که باید شرایط و زمینه برای حضور حداکثری مردم فراهم شود. آیت‌الله هاشمی نیز با اعلام حمایت از روحانی در دولت آینده خواستار کناره‌گیری از فضای گله‌گذاری و تخریب‌ها شد.
وی با اشاره به بخشی از سخنان هاشمی رفسنجانی خطاب به حسن روحانی تصریح کرد: آقای هاشمی خطاب به روحانی گفته است که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهید و من هم به موقع در این باره اقدام خواهم کرد.
نعمت‌زاده همچنین درباره احتمال دیدار روحانی با سیدمحمد خاتمی نیز اظهار کرد: تاکنون هیچ‌برنامه‌ریزی برای انجام چنین دیداری صورت نگرفته است.
وی در برابر این اظهار نظر که گفته می‌شود احتمالاً در آینده از بین روحانی و عارف یک نفر در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند، گفت: بنده از دیدگاه‌های عارف بی‌اطلاعم اما حسن روحانی تا آخر در صحنه حضور خواهد داشت.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در پایان خاطرنشان کرد: روحانی دنبال پیروزی در انتخابات است و برنامه‌های مدونی برای این موفقیت پیش‌بینی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد