مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

شعف و امید مردم و اقبال عمومی باعث "عدم احراز صلاحیت" هاشمی


طیف وسیعی از مردم متدین اینک پس از گذشت هشت سال از کارنامه اصول گرایان! نه تنها از رأی خود پشیمان اند، بلکه کسانی را که آنان را فریب دادند، مورد طعن و کنایه قرار می‌دهند.


به گزارش نامه روزنامه جمهوری اسلامی امروز در یادداشتی نوشت:


مدتی است با افراد متعددی روبرو می‌شوم که در سال 84 و 88 با استناد به سخنان برخی از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی، و حتی با ادعای میل رهبری، به آقای احمدی نژاد رأی دادند تــــــــا، دین در جامعه "احیا" شود! ناهنجاری‌های اجتماعی مثل بد حجابی از جامعه رخت بر بندد! "ساده زیستی" در میان مدیران جایگزین "زندگی اشرافی" شود! "ترس" و "سیاست دفاعی" در مدیران در مصاف با دشمن، جای خود را به "شجاعت" و "سیاست هجومی" دهد! دولت کریمه زمینه ظهور امام زمان(ع) را فراهم سازد! و تا.......


خلاصه، ابر و باد و مه و خورشید و فلک جمع شدند تا مردم را به رأی دادن به رجایی زمان! ترغیب کنند. از مصرف بیت المال، اموال موقوفه و حتی وجوه بریه و صدقات مردم هم در این راه دریغ نکردند. گفتند و تبلیغ کردند: اگر به رقیب احمدی نژاد رأی دهید دین به خطر می‌افتد! همه سرمایه‌های مادی و معنوی این کشور را به میدان آوردند تا بی‌دین ها! و بی‌غیرت ها! و سست عنصرها! و وابستگان به امریکا و صهیونیزم! که همان مدیران دو دوره "اصلاح طلبی" و "سازندگی" بودند! نتوانند دستگاه اجرایی کشور را به دست گیرند.


طیف وسیعی از مردم متدین که تحت تأثیر این تبلیغات سنگین قرار گرفتند، اینک پس از گذشت هشت سال از کارنامه اصول گرایان! نه تنها از رأی خود پشیمان اند، بلکه کسانی را که آنان را فریب داده و با عناوین یاد شده به این سمت هدایت کردند، مورد طعن و کنایه قرار می‌دهند. چرا که نه تنها دین در جامعه احیا نشد، بلکه انحرافاتی در زمینه عقیده و ایمان رشد کرد، که به اعتراف مدافعان دیروز، "بزرگترین انحراف در تاریخ اسلام" بود. سوءاستفاده‌ای که از نام امام زمان(عج) شد، در هیچ مقطعی از تاریخ تشیع سابقه نداشت. وضع ناهنجاری‌های اجتماعی هم که نیازی به توضیح ندارد! دیگر سخنی از راه و رسم رجایی سخن گفته نمی‌شود و جای خود را به اختلاس‌های سه هزار میلیاردی داده است!


فطرت پاک این گروه از مردم باعث شد تا به خطای خود پی ببرند و در صدد جبران برآیند، اما آنان که پرچمدار این جریان بوده و مردم را به این وادی خطرناک سوق دادند، نه تنها از کردة خود پشیمان نیستند، بلکه با طلبکاری تمام بار دیگر با عناوین فریبنده دیگری چون "خط مقاومت" در برابر "خط سازش"، "جریان ساده زیست و حامی محرومان" در برابر "بنزسواران اشرافی"، "حامیان ولایت" در برابر "جریان فتنه" به "کاسبی جدیدی" از فتنه رو آورده و بار دیگر "بصیرت"! خویش را به نمایش گذاشته‌اند.


اما این بار بعید می‌نماید که مردم فریب این جماعت را خورده و بار دیگر از این سوراخ گزیده شوند. مردم فهمیده‌اند که ادعای "درد" دین، و دفاع از محرومان، و استقلال و پیشرفت کشور، بهانه‌هایی است برای حذف طیف وسیعی از علاقمندان و دلسوزان به جمهوری اسلامی. موج شادی، شعف و امیدی که با ورود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، (شخصیتی که دست کم 20 سال در معرض انواع دروغ‌ها، تهمت‌ها، بی‌انصافی‌ها و بد اخلاقی هاست)، در میان مردم به وجود آمد، و اتفاقا همین اقبال عمومی باعث "عدم احراز صلاحیت"! وی برای ریاست جمهوری شد، شاهدی بر این واقعیت است.


تفاوت آشکار "مردم پاک طینت و بی‌غل و غش" با "قدرت طلبان سیاست باز" همین است. مردم با پی بردن به اشتباه خود، بدان اعتراف کرده و در صدد جبران اند، اما قدرت طلبان نه تنها به خطای خود اعتراف نمی‌کنند، بلکه در پی راه‌های دیگری برای فریب دادن مردم‌اند. این بار با "عناوینی جدید" و "ترفندهایی نو". آن چه برای "آنان" اصالت دارد، "انقلاب اسلامی"، "جمهوری اسلامی" و "خون شهیدان" است؛ و آن چه برای "اینان" اصالت دارد، "در اختیار داشتن قدرت و ثروت" و "حذف رقیبان انتخاباتی" است، هر چند به بهای زیر پا نهادن ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی، منافع ملی، به حراج گذاشتن دستاوردهای انقلاب مانند آزادی، استقلال، حق تعیین سرنوشت مردم، و افزایش فقر و محرومیت در جامعه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد