مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

آیت​الله هاشمی رفسنجانی امین مقام معظم رهبری و از استوانه های نظام است

به گفته دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، هاشمی رفسنجانی همانند امام (ره) و مقام معظم رهبری و بزرگان نظام فرا جناحی موضع گیری می​کند.  حبیب الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوالی درباره اظهارات زیباکلام در مورد آیت​الله هاشمی رفسنجانی که گفته بود او در حال تبدیل به اپوزیسیون است گفت: متاسفم از این دست اظهارات، آن هم در آستانه ۱۵ خرداد. متهم کردن یکی از فرزندان انقلاب و پدیدآورندگان ۱۵ خرداد به اپوزیسیون.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: آقای زیباکلام که نامش صادق و کلامش باید زیبا باشد، نباید تنش آفرین و موهن موضع بگیرد. آقای زیباکلام به دلیل این اهانت به آقای هاشمی باید از ایشان عذرخواهی کند. آیت الله هاشمی رفسنجانی امین مقام معظم رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و از استوانه های نظام جمهوری اسلامی می باشند. ایشان تلاش داشته و دارند که همانند امام (ره) و مقام معظم رهبری و بزرگان نظام فرا جناحی موضع داشته باشند و خود را در محدوده جناح ها محدود نمی کنند.
وی ادامه داد: نظرات ابرازی ایشان برای بهبود امور را باید در چارچوب منافع و مصالح نظام تلقی کرد، نه خوشایند یا تلخ کامی اپوزیسیون، ایشان همواره در شان مشاوری دلسوز برای رهبر عزیز انقلاب بوده و ان شاءالله خواهند بود.
عسگراولادی همچنین ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله سید جلال الدین طاهری اصفهانی به خانواده محترم و علاقمندان ایشان افزود: خدمات مرحوم آیت الله طاهری به انقلاب به ویژه در ایام دهه اول انقلاب در سنگر امام جمعه اصفهان و نیز ۸ سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام به خصوص شهادت یکی از فرزندان این عالم مجاهد برجسه است و در مواردی امام (ره) از ایشان به نیکی یاد می کرد، خداوند ایشان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد.
عسگر اولادی با تجلیل از پدیدآورندگان حماسه خرداد ، اظهار داشت: نیم قرن از حماسه ۱۵ خرداد می گذرد و در این نیم قرن دشمنان اسلام ضعیف تر و ذلیل تر و پیروان امام(ره) و انقلاب هر روز قوی تر و نیرومند تر شده اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد