مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

اگر می خواهید تحریم ادامه یابد به من رای ندهید

کوشش من در این خواهد بود تا مردم از فشار تحریم نجات پیدا کنند؛ اگر کسی می خواهد تحریم ادامه یابد به من رای ندهد.

 نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر در جمع مردم  در مسجد جامع نوشهر با بیان اینکه باید کاری کنیم که افکار اختلاف و دودستگی در کشور خاتمه یابد افزود: عهد میان من و شما قانون اساسی است؛ من قانون اساسی را اجرا و پیاده خواهم کرد.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، وی افزود:  اگر کسی می خواهد اخلاق در جامعه پیاده نشود به من رای ندهد.

حسن روحانی با بیان اینکه در 24 خرداد همه باید پای صندوقهای اخذ رای حاضر شوند افزود: باید کاری کنیم تا اعتدال و عقلانیت جایگزین افراط شود.

وی اشتغال جوانان، ساماندهی محیط کسب و کار و توسعه صنعت را مهمترین اولویت های برنامه دولت خود دانست و گفت: برای نجات کشور و شکوفایی اقتصادی باید همه دست به دست هم دهیم تا اعتدال و میانه روی پیروز شود.

هواداران روحانی با شعارهای روحانی روحانی حمایتت می کنیم و روحانی عارف ائتلاف ائتلاف وی را بدرقه کردند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد