مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

حل معضل ریزگردها مهمترین برنامه کاری در بخش محیط زیست است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حل معضل ریزگردها مهمترین برنامه کاری ما در بخش میحط زیست است.

 به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی پیش از ظهر دوشنبه در سفر یک روزه خود به استان خوزستان پس از ورود به شهرستان اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان دین بزرگی به ملت ایران دارد.


وی با بیان اینکه مردم خوزستان هشت سال از ایران اسلامی در مقابل متجاوزان دفاع کردند، افزود: خوزستان استان مهمی برای کشور و مردم ایران است و همه به مردم خوزستان می بالیم.

روحانی به پتانسیلها و ظرفیت های مطلوب موجود در خوزستان اشاره کرد و گفت: در خوزستان طلای زرد و سیاه توام با هم وجود دارد که باید به نحو شایسته ای از آنها استفاده کرد.

وی طلای زرد را بخش کشاورزی خوزستان عنوان کرد و افزود: این استان پتانسیلهای زیادی برای توسعه کشاورزی دارد و با توجه به زمین های کشاورزی مستعد و آب فراوان در این بخش باید سرمایه گذاری های بیشتری صورت گیرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: خوزستان در مقوله طلای سیاه یا نفت نیز دارای ظرفیتها و امکانات مطلوبی است که در کشور تاثیر گذار هستند.

وی به مهمترین معضل استان در بخش محیط زیست اشاره کرد و گفت: پدیده گردوغبار مختص استان خوزستان نیست و استانهای زیادی را در گیر کرده است.

روحانی با تاکید براینکه برای حل این معضل نیاز به همکاری های بین المللی است، افزود: در دولت احتمالی آینده که با نام دولت تدبیر و امید نامگذاری شده، در بخش محیط زیست برنامه های زیادی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: پیگیری معضل گرد و غبار و تلاش برای رفع معضل ریزگردها از مهمترین برنامه های ما در بخش محیط زیست خواهد بود.

حسن روحانی در سفر یک روزه خود به اهواز پس از حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با سران عشایر، نشست خبری و دیدار مردمی را در برنامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد