مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

روحانی: مردم از آمارها خسته شده اند

حجت الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع مردم گرگان افزود: در دولت تدبیر و امید، فرقی بین فارس، ترکمن و بلوچ وجود ندارد و در فرصتهای اجتماعی نیز بین زنان و مردان فرقی نیست.
وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید، جوانان ما در دانشگاهها از فضاهای آزادتری برخوردار هستند و در این دولت از انتقادات دانشجویان استقبال خواهد شد.  وی عنوان کرد: تدبیر و امید، دولت عدالت و آزادی، اشتغال و اقتصاد است و حقوق بایسته برای کارگران خواهد بود.

اعتدالگرایان اهل تردید در امنیت ملی کشور نیستند
وی با اشاره به اینکه شنیدیم جوانی گفته اعتدالگرایان اهل تردید هستند گفت: ما از افراط گری و خودسری به دور هستیم، اصلاح طلبان و اعتدال گرایان اهل تردید در قدرت ملی ایران نیستیم و اهل حقانیت انقلاب هستیم و نسبت به حقانیت مردم، صلابت رهبری و پیروی از خط اصیل امام راحل تردیدی نداریم.

مشکلات بخاطر بی تدبیریهاست
روحانی گفت: ما نسبت به مدیرانی که می خواهند یک شبه ره صدساله را بپیمایند تردید داریم و مردم عزیز و قهرمان ما از بی تدبیریها رنج می برند، از اینکه 750 میلیارد تومان درآمد ارزی داریم و این همه مشکلات  بخاطر بی تدبیریهاست.
وی گفت: مردم ما ایران سربلند و آزاد می خواهند، زیرا ایران کشوری، بزرگ، با استراتژی و با عظمت است و مردم در فکر انتخاب مدیری لایق برای استفاده از فرصتها هستند.
وی گفت: به افراطیون نگران می خواهم بگویم که نگران باشید مردم شمار را نمی خواهند و مردم در فکر آن هستند که کشور به مسیر عقلانیت و مهر ورزی برگردد، مردم از شعارهای توخالی خسته شده اند.

مردم از آمارها خسته شده اند
روحانی گفت: مردم از آمارهایی که با واقعیت انطباق ندارد، خسته شده اند و می خواهند زندگی آرام، با ثبات اخلاقی و اسلامی داشته باشند.
وی با اشاره به مشکل بیکاری در کشور گفت: سه میلیون و 500 هزار بیکار در کشور وجود دارد و معنای بیش از 870 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار در کشور چیست.
حسن روحانی بیان داشت: دولت تدبیر و امید از برنامه هایش کاهش نرخ بیکاری خواهد بود زیرا کشور استعدای فراوانی برای اشتغال و رونق در همه زمنیه ها دارد و صنعت توریسم می تواند اشتغال کامل را در گلستان و گرگان ایجاد کند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با گرامیداشت روز پاسدار گفت: دلاوران سپاه در هشت سال دفاع مقدس همگام با ارتش، بسیج، نیروی انتظامی تلاش کردند و جنگ را به پیروزی رساندند.
وی اظهار داشت: نیروهای عزیز سپاه که در دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند و مردم با عمق وجود سپاه را دوست دارند، مبادا عده ای آبروی با قیمت شما را برای جناح فدا کنند.
وی بیان داشت: مردم قدرشناس ما ایثارگران و فداکاری آنها را از سردشت و بانه و سقز گرفته تا هور، پنج ضلعی، اروندکنار و فاو هر گز فراموش نمی کنند ولی عزیزان من نگذارید عده ای سودجود از آبروی شما سوء استفاده کنند.
روحانی گفت: پاسداران، افتخار پیروی امام راحل و رهبری معظم انقلاب را داشتید و دارید و امام راحل به شما فرمودند در امور سیاسی مداخله نکنید و شکی ندارم پاسداران عزیز دستوارات امام راحل و مقام معظم رهبری را هرگز از یاد نخواهند برد.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه برخی مسئولان عنوان می کنند سپاه در انتخابات شرکت نمی کند، همه را خوشحال کرده است .
وی با اشاره به اولین سخنرانی اش در گرگان در سال 1344 گفت: پیوند من با شهر شما، جوانان، مردم منطقه از سال 44 است.
وی با اشاره به اینکه گرگان همانجایی است که تاریخ نویسان عرب، نامش را جرجان می گویند، بیان داشت: فلاسفه و بزرگان زیادی مانند، فخرالدین اسعدها، مختومقلی ها، جرجانی ها، میردادماها و ... از این سرزمین برخاسته اند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: گلستان، سرزمین علم، فرهنگ، دانش، کشاورزی است، چرا باید محصولات کشاورزی ما برای بسته بندی و صنایع تکمیلی به دیگر استانها حمل شود.
وی گفت: در استان گلستان با ایجاد صنایع تبدیلی می توان اشتغال ایجاد کرد و نفع کشاورزان نیز بیشتر تامین می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد