مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

نامزدهای ریاست جمهوری با چه خودروهایی آمدند؟

ﺳــﺎﺩﻩ ﺯﻳﺴﺘﻲ ﻛﻠﻤﻪ ﺍﻱ ﻛﻪ ﺩﺭﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﻱ ﻛﺸﻮﺭ، ﺑﺮﺧﻲ ﺳﻴﺎﺳﺘﻤﺪﺍﺭﺍﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺷﻌﺎﺭﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﭘﻴﺸﺒﺮﺩ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺧﻮﺩ اﺳــﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ. ﺍﻳﻦ ﻛﻪ ﺳــﺎﺩﻩ ﺯﻳﺴﺘﻲ ﻳﻚ ﺭﺋﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﭼﻘــﺪﺭ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﭘﻴﺸــﺮﻓﺖ ﻛﺸﻮﺭﻯ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻛﻤﻚ کندﭘﺮﺳﺸﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﭘﺎﺳﺦ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻛﻤﻲ ﺗﺎﻣﻞ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩ.
ادامه مطلب ...

با حضور آقای هاشمی تکلیف انتخابات در دور اول مشخص خواهد شد

یک نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم معتقد است که حضور هاشمی در عرصه انتخابات موجب انسجام و اصلاح طلبان و اصولگرایان می شود. 
داریوش قنبری نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در گفت و گویی با اشاره به حضور هاشمی در عرصه انتخابات گفت: آقای هاشمی با حضورشان شور و نشاط خاصی را در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ایجاد کردند وتا قبل از اینکه ایشان به عرصه ورود پیدا کنند فضای انتخاباتی بسیار سرد بود به نحوی که انگار اصلا انتخاباتی را پیش رو نداریم. 
ادامه مطلب ...

هاشمی رفسنجانی: با تجربه گذشته و برنامه های نو آمده‌ام

براساس وظیفه دینی و ملی، با توجه به تجربه‌های اجرایی گذشته ولی با دیدگاه‌ها و برنامه‌های نو، برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، تقویت عقلانیت و اعتدال در جامعه، تأمین آسایش و امنیت و ترمیم سیاست خارجی آمده‌ام و با فضل خدا، همدلی و یاوری صمیمانه مردم به پیمودن این راه دشوار ولی ممکن و قابل حصول امیدوارم.
ادامه مطلب ...

بیانیه(۳) آیت الله هاشمی/"تحمّلِ ناملایمات"را از امام آموخته ام

آیت الله هاشمی رفسنجانی در سومین بیانیه انتخاباتی خود با بیان اینکه صبوری در مقابل تخریبهای نیم قرن گذشته را از امام آموخته ، از آحاد ملّت شریف ایران در طول ایام برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری درخواست کرد، با بهره گیری کامل از مکتب "عدل و اعتدال علوی" نمایش از رعایت کامل اخلاق اسلامی را به نمایش جهانیان گذاشتند و بر جماعت تخریبگری و بی انصافی بیاموزند که : "هر کس بد ما به خلق گوید، ما چهره‌ی او نمی‌خراشیم" .
ادامه مطلب ...

مهمانپرست از کاندیداتوری انصراف داد

رامین مهمانپرست، سخنگوی پیشین وزارت خارجه که به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهمین دوره انتخابات ثبت نام‌ کرده بود، دقایقی پیش با صدور بیانیه‌ای انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرد. 

ادامه مطلب ...

هاشمی سرمایه اجتماعی و سیاسی کشور است

مدیر مسئول روزنامه اعتماد ملی  گفت:‌ جریان پوپولیستی که برخواسته از جریان دولت است، می‌خواهد با هر نهاد نظارتی برخورد کند و با همین رویکرد صفر یا صد در تلاش است تا کشور را در اختیار بگیرد.

ادامه مطلب ...

هاشمی ما را غافلگیر کرد

عضو ائتلاف برای پیشرفت گفت: احمدی‌نژاد می‌داند که ۵ برابر کردن یارانه‌ها اقتصاد کشور را نابود می‌کند ولی برای کسب قدرت و رای مردم حاضر است با اقتصاد بازی سیاسی کند.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد‌عادل عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان در سلسله نشست‌های تا انتخابات یازدهم ریاست جمهوری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت سیاسی امروز کشور گفت:

ادامه مطلب ...

(تصویر) اخلالگر سخنرانی هاشمی در آغوش مشایی

"مسعود شفیعی‌کیا" از عوامل اصلی اخلال در سخنرانی 15 خرداد 1385 اکبر هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت معصومه (س) در مراسم سخنرانی اسفندیار رحیم مشایی یکی از داوطلبانان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری.

سخنرانی 15 خرداد 1385 اکبر هاشمی رفسنجانی در قم ادامه مطلب ...

رئیس جمهور شدن واقعاً چقدر می ارزد؟!


بدتر از اصل ماجرا این که رسانه های دولتی ، ابتدا اصل نامه انتظامی را جعلی می خوانند و یادشان می رود که نویسنده نامه حی و حاضر است و سپس دولتی ها در اطلاعیه ای راجع به نامه ،به جای عرض شرمساری و عذرخواهی، به عزت الله انتظامی نیش و کنایه می زنند که "شرایط کنونی ایشان برای ما قابل درک است" و لذا احترامشان را نگه می داریم.
ادامه مطلب ...

جبهه مردمی اصلاحات: هاشمی رفسنجانی کاندیدای مورد حمایت ماست

جبهه مردمی اصلاحات طی ساعت‌ها نشست و افکار سنجی و هم اندیشی با گروه‌ها، شخصیت‌های سیاسی و افراد مختلف تاثیرگذار و رایزنی‌های مختلف طی جلسه‌ای با اعضای شورای مرکزی و کمیته‌های مختلف و مسئولین ستادی جبهه‌ مردمی اصلاحات در استان‌ها به این نتیجه رسید که از کاندیداتوری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خاطر تفکر و گرایش میانه روی و اعتدال و در دفاع از انقلاب و خط اصیل امام و به پیروی از رهبری عزیز و در دفاع از خون شهدا و ارزش‌های اسلامی و دینی ایشان به عنوان کاندیدای اول حمایت کند.
ادامه مطلب ...

انصراف کاندیدای حقوقدان به نفع هاشمی

یکی از حقوقدانانی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده بود ، با صدور اطلاعیه ای به نفع هاشمی رفسنجانی کناره گیری کرد.


ادامه مطلب ...

بیانیه جمعی از نمایندگان مجلس در حمایت از هاشمی رفسنجانی

ما این حضور را ارج می نهیم و از همه سیاست‌گذاران و دست اندرکاران نظارتی و اجرائی انتخابات و مسئولان رسانه ملی می خواهیم که مراحل بعدی انتخابات را نیز تنها با اتکای به قانون پیش برند.
ادامه مطلب ...

رفسنجانی نماد امید ایرانی ها شده است

این نویسنده عرب می افزاید :" رفسنجانی در فضای سیاسی ایران بیشتر در بین کارآفرینان و تکنوکرات ها محبوبیت دارد. من در آن جلسه با سخنان هاشمی احساس کردم که تلاش دارد بگوید برنامه سیاسی او متفاوت تر و آشتی جویانه تر(از سیاست دولت فعلی ایران) است. ادامه مطلب ...

نامه دختر افتخاری به عزت‌الله انتظامی


پدر من – علیرضا افتخاری – هم فریب این بازی‌ها را خورد و ندانسته در مراسمی شرکت کرد که از پیش طراحی شده بود. زمانی پدرم متوجه شد که دیگر دیر شده بود و زندگی ما متزلزل؛ نه بهتر است بگویم مضمحل. مادرم از یک طرف، من و خواهرانم از یک طرف و پدرم که چه عذابی که نکشید...
ادامه مطلب ...