مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

با حضور آقای هاشمی تکلیف انتخابات در دور اول مشخص خواهد شد

یک نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم معتقد است که حضور هاشمی در عرصه انتخابات موجب انسجام و اصلاح طلبان و اصولگرایان می شود. 
داریوش قنبری نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در گفت و گویی با اشاره به حضور هاشمی در عرصه انتخابات گفت: آقای هاشمی با حضورشان شور و نشاط خاصی را در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ایجاد کردند وتا قبل از اینکه ایشان به عرصه ورود پیدا کنند فضای انتخاباتی بسیار سرد بود به نحوی که انگار اصلا انتخاباتی را پیش رو نداریم. 

وی ادامه داد: با آمدن ایشان جنب و جوش انتخاباتی خاصی شکل گرفته و شاهد هستیم که مردم به خوبی در خصوص انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار نظر می کنند و هم در میان مردم وهم در میان طیف های و گروههای سیاسی تحرک انتخاباتی به چشم می خورد. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: تحرک انتخاباتی که با حضور آقای هاشمی در عرصه انتخابات به وجود آمده فراگیر است. از یک سو اصلاح طلبان با حضور ایشان تحرک خاصی پیدا کرده اند و از سوی دیگر وجود ایشان باعث انسجام و وحدت آنها در انتخابات پیش رو شده است.  به نظر بنده قطعا کاندیداهای اصلاح طلبی که در عرصه حضور دارند کنار خواهند رفت و کاندیدای اصلاح طلبان آقای هاشمی خواهد بود. 

قنبری با بیان اینکه حضور آقای هاشمی باعث وحدت اصولگرایان می شود، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حضور آقای هاشمی موجب وحدت و انسجامی سایر طیف ها هم می شود. به این معنی که طیف رقیب اصلاح طلبان هم با حضور آقای هاشمی به سمت وحدت و انسجام پیش خواهند رفت. 

وی یاد آور شد: به نظر می رسد طی روزهای آینده گزینه نهایی اصولگرایان هم مشخص می شود. گزینه نهایی اصولگرایان افرادی مانند آقای جلیلی و آقای ولایتی خواهند بود و آنها هم به سمت کاندیدای واحد پیش خواهند رفت و کاندیدای طیف دولت هم از قبل مشخص بود.  

این نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم با بیان اینکه تکلیف انتخابات در دور اول مشخص می شود، اظهارداشت: با حضور آقای هاشمی تکلیف انتخابات در دور اول مشخص خواهد شد برخی اینطور مطرح می کردند که با وجود تعدد کاندیداها به احتمال زیاد انتخابات به دور دوم کشیده می شود چرا که هم در میان اصلاح طلبان تعدد کاندیداها وجود داشت و هم در میان اصولگرایان.

قنبری تاکید کرد: اما با حضور آقای هاشمی و وحدتی که در میان اصلاح طلبان شکل گرفته و انسجامی که حضور ایشان به اصولگراها می دهد؛ به نظر می رسد که تکلیف انتخابات در دور اول مشخص خواهد شد. این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود و به نفع کشور است که بتوانیم انتخابات را در یک دوره به اتمام برسانیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد