مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مشایی: حضور آقای هاشمی در انتخابات خوب است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره دلایل حضورش در انتخابات گفت: برای پرشور شدن انتخابات آمده ام.

اسفندیار رحیم مشایی کاندیدای دولت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و در یک نشست خبری دلایل حضور خود را توضیح داد.

وی در ابتدا ضمن قرائت دعای فرج و بیان جملاتی مانند سلام بر انسانها و سلام بر خرمی دوران ها از خبرنگارانی که در ستاد انتخابات کشور حضور داشتند به خاطر پوشش اخبار ثبت نام کاندیداها تشکر کرد. مشایی اظهار داشت: خرسند و خوشبخت هستم در کنار برادر بزرگ و رشیدم رئیس جمهور محبوب، مردمی، انقلاب و سخت کوش آقای احمدی نژاد در محضر شما هستم.


اگر چه قصد مزاحمت برای ایشان و اعضای دولت را نداشتم که همراه من به وزارت کشور آمدند ولی محبت سرشار رئیس جمهور و به قول خودشان احساس مسئولیت چنین اقتضا کرد که این افتخار را به من بدهند. وی ادامه داد: این برای اولین بار است که در طول ۸ سال ریاست جمهوری خود و تلاشهای فراوان یک روز یعنی امروز را در مرخصی هستند تا به طور قانونی بتوانند در اینجا حضور داشته باشند.


مشایی گفت: امروز روزی نیست که به تفصیل بخواهیم گفتگو کنیم و در روزهای آینده که وقت است به طور قانونی مسائل، دیدگاهها و برنامه هایم را به مردم ارائه می کنم. وی گفت: یکی از انگیزه های من در فعالیت های سیاسی اجتماعی ، فرهنگی که به تعبیر جامعه مدیریت کلان جامعه است این بودکه من خودم را فرزند کوچکی از ملت بزرگ می دانم. و همانطور که در این چند سال به اهالی رسانه عرض کنم بر همان عقیده استوارم که ریاست جمهوری ملت بزرگ و درخشانی چون ایران ادعای بزرگی است و خودم را در این سطح ندانسته و نمی دانم.


اسفندیار رحیم مشایی گفت: اما آنها موجب شد بنده وارد این عرصه شوم مجموعه گفتگوها، تبادل نظر با کارشناسان و مدیران اهل تحلیل است. وی گفت: استقبال و علاقه‌مندی قشرهای مختلف در این عرصه بنده را برای حضور در انتخابات ترغیب کرد و طبق نقطه نظرات مقام معظم رهبری برای خلق حماسه آمده ام و انگیزه اصلی این بود که احساس کردم در استقبال و درخواستی از سوی اقشار مختلف جامعه برای من وجوددارد.


وی اظهار کرد: درباره حضور آقای هاشمی باید بگویم حضور سلایق مختلف در انتخابات خوب است همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باعث پرشور شدن انتخابات می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد