مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

برای دعوت از هاشمی با مراجع دیدار کرده‌ایم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همراه با تنی چند از سیاسیون روز پنج شنبه در سفری به قم ضمن بیان نظرات خود در محضر پنج تن  از مرجع عالیقدر از یکی از ایشان خواسته‌ایم که به هر طریق که صلاح می‌دانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را ترغیب کنند که وارد صحنه انتخابات شوند.
علی مطهری ضمن اشاره به دیدار روز پنجشنبه خود با تنی چند از آیات عظام در قم از جمله آیت الله وحید خراسانی خبر داد اما از ذکر جزییات آن خودداری کرد.


وی گفت: همراه با تنی چند ازسیاسیون از یکی از مرجع عالیقدر خواسته‌ایم که به هر طریقی که صلاح می‌دانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را ترغیب کنند که وارد صحنه انتخابات شوند.

وی افزود: ایشان هم ضمن تایید نظرات ما گفتند مشکلاتی پیش رو هست اما این قول را به ما دادند که حتما در این زمینه اقدام کنند.

علی مطهری  با اشاره به دیدار با چهار تن دیگر از مراجع در قم افزود: یکی از چهار مرجع دیگر گفتند نظر من هم همین است و قبل از این که شما بیایید  با آقای هاشمی تلفنی صحبت کردم چرا که در شرایط فعلی ایشان باید وارد صحنه شوند.

وی خاطرنشان کرد:‌ سه مرجع دیگر با نظر ما مخالف نبودند اما می‌گفتند صلاح نمی‌دانیم وارد این موضوع شویم.

یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا خبر پیام آیت الله سیستانی و آیت الله وحید خراسانی به آیت الله هاشمی را تائید کرده بود و محسن هاشمی نیز در گفتگو با ایلنا خبر دیدار محمد هاشمی برادر آیت الله هاشمی با آیت الله سیستانی را تایید کرد اما از جزییات خبر اظهار بی اطلاعی کرد.

اما محمد هاشمی امروز صبح در تماس تلفنی با خبرنگار ایلنا خبر دیدار خود با آیت الله سیستانی را تکذیب کرده و مطرح کرد که این خبر صحت ندارد.

در همین حال،دفتر آیت‌الله سیستانی نیز در خصوص خبر منتشره از این مرجع اعلام کرد که نمی توانند این خبر را تایید یا تکذیب کنند.

دفتر آیت الله وحید خراسانی هم اعلام کرد: پیرو سؤالات مکرری که از دفتر معظم له در پی انتشار بعضی اخبار مبتنی بر تماس حضرت آیةالله العظمی وحیدخراسانی- مدظله العالی- با بعضی اشخاص جهت کاندیدا شدن گردیده است، به اطلاع می رساند: معظم له هیچ تماس تلفنی و غیره در این خصوص با کسی نداشته و از شخصی درخواستی نکرده اند و در این موضوع نظری نسبت به احدی ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد