مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

هاشمی، فیس بوک ندارد


امیدوارم کلیه دوستداران آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ در طول روزهای آتی تا انتخابات ریاست جمهوری با اتکاء به رعایت کامل اخلاق اسلامی در حوزه اطلاع رسانی، یکصدا و همدل بر مسیر ایجاد اعتدال علوی تاکید کنند.

محسن هاشمی اخبار منتشره و منتسب به صفحه فیس بوک "آیت الله هاشمی رفسنجانی" و یا "سایت شخصی ایشان" را تکذیب و فاقد ارزش خبری خواند.

مدیر مسئول دفتر نشر معارف انقلاب و سایت شخصی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همین راستا، تاکید کرد: هر گونه اقدام جدیدی در زمینه ارتباطات مجازی امور اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی فقط با اعلام رسمی از طریق  hashemirafsanjani.ir معتبر است و خارج از این مجرا فاقد وجاهت خبری است.

محسن هاشمی همچنین با اشاره به علاقه مندی اشخاص و گروههای متفاوت برای راه اندازی صفحات هواداری از آیت الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی در ایام انتخابات ریاست جمهوری، افزود:  به نوبه خودم ازابراز لطف و اعلام امادگی کم نظیر اقشار مختلف مردم برای این همراهی تشکر می کنم ولی درخواست دارم که حتما برای ایجاد وحدت رویه لازم از انتشار اخبار تایید نشده و احیانا گمراه کننده خودداری کنند.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که کلیه دوستداران آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ در طول روزهای آتی تا انتخابات ریاست جمهوری با اتکاء به رعایت کامل اخلاق اسلامی در حوزه اطلاع رسانی، یکصدا و همدل بر مسیر ایجاد اعتدال علوی تاکید کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد