مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

فضای عمومی جامعه به نفع هاشمی‌رفسنجانی است

جلیلی سابقه اجرایی ندارد/ با توجه به عملکرد ضعیف هشت ساله احمدی نژاد که از سوی اصول گرایان به پاستور راه پیدا کرده است، در صورت عدم اجماع اصول‌گرایان صددرصد هاشمی برنده انتخابات خواهد بود/ احمدی نژاد قرار بود نفت را بر سر سفره مردم بیاورد اما در واقع می‌خواست با نفت سفره مردم را آتش بزند.

نماینده مردم رشت گفت: در صورت عدم اجماع اصول‌گرایان با توجه به عملکرد ضعیف و نامناسب هشت ساله دولت احمدی‌نژاد که از سوی اصول‌گرایان به پاستور راه پیدا کرده است، صددرصد هاشمی برنده میدان انتخابات خواهد بود.

جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم کسی که صلاحیت معاون اول رئیس جمهور را ندارد نباید به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه مشایی افکار پریشان و التقاطی در رابطه با مذهب و دین دارد؛ افزود: مطالبی که در محافل مختلف گفته است تماماً نشان دهنده این افکار پریشان وی است.

جعفرزاده با بیان این مطلب که مشایی اعلام کرده که ادامه دهنده راه احمدی نژاد است گفت: اینها 8 سال فرصت داشتند تا اهداف و روش‌های خود را در کشور پیاده کنند، ولی وقتی اصل نتوانست به مطالبات مردم جواب دهد چگونه فرع می تواند پاسخگوی مسائل اساسی مردم باشد.

وی در خصوص تایید صلاحیت مشایی از سوی شورای نگهبان گفت: اگر هم مشایی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شود، مردم خودشان قضاوت خواهند کرد که چه کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند، چرا که آنها می دانند دولت احمدی‌نژاد، که مشایی می خواهد دنباله‌روی آن باشد، گفته بود قرار است نفت را بر سر سفره مردم بیایند اما در واقع می‌خواستند با نفت سفره مردم را آتش بزنند.

وی افزود: شورای نگهبان تحت تاثیر هیچ فشاری برای تایید یا ردصلاحیت‌ها قرار نخواهد گرفت و  در رد مشایی بخصوص قطع به یقین مصلحت اندیشی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروزه فضای عمومی به نفع هاشمی رفسنجانی است گفت: اگر اصول‌گرایان نتوانند به اجماع واحد برسند و عضو قوی و سرشناسی را در عرصه انتخابات معرفی کنند و با توجه به عملکرد ضعیف و نامناسب هشت ساله دولت احمدی نژاد که از سوی اصول‌گرایان به پاستور راه پیدا کرده است، صددرصد هاشمی برنده میدان انتخابات خواهد بود.

وی در رابطه با جلیلی نیز گفت: جلیلی به دلیل اینکه کار اجرایی انجام نداده است نکته منفی‌ای در روند اقدامات اجرایی‌‌‌‌‌اش وجود ندارد و البته این موضوع برای او حسن محسوب نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد