مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مجمع فرهنگیان ایران اسلامى از کاندیداتورى هاشمى حمایت کرد

 مجمع فرهنگیان ایران اسلامى با صدوربیانیه اى، از حضورهاشمى رفسنجانى در انتخابات ریاست جمهورى اعلام حمایت کرد.
در بخشى از این بیانیه آمده است:
آیت ا... هاشمى رفسنجانى سرانجام به دعوت گروه هاى اجتماعى، آیات عظام و شخصیت هاى بزرگى مانند سیدمحمد خاتمى، احزاب و تقاضاى فرهنگیان حاضر در جلسه حضورى مورخ ۱۳۹۲/۲/۱۶ براى حضور در انتخابات ریاست جمهورى یازدهم پاسخ مثبت داد. آمدن ایشان مژده اى سیاسى براى مردم ایران، بخصوص جامعه فرهنگیان کشور است.


حضور مرد بزرگ عبور از بحران، در شرایطى که کشور عزیزمان به دلیل سیاست هاى غلط دولتمردان، در معرض طوفان قرار دارد، نوید بازگشت اوضاع به روال عادى و کنترل بحران را مى دهد. نگارندگان، در بخش دیگرى از این بیانیه، نیاز کشور را متوقف شدن روندهاى بحران آفرین دانستند و افزودند: در تاریخ ایران در دوره هاى سخت، مردان بزرگ و با کیاست با از خود گذشتگى و براى نجات کشور به میدان آمده اند.
آیت ا... هاشمى رفسنجانى یکى از این مردان بزرگ تاریخ ایران است. ضمن احترام به همه کاندیداهایى که بر اساس مسئولیت در صحنه حاضر شده اند، ما معتقدیم که در این شرایط خطیر، مرد اعتدال و میانه روى، از سابقون انقلاب اسلامى، شخصیت مورد اعتماد حضرت امام خمینى(ره)، مرد کیاست و تدبیر، طرفدار تولید و صنعت و سازندگى و... با استفاده از تجربیات گرانقدر و منش معتدل خود مى تواند کشور را از گردنه خطرناک فعلى عبور دهد.
مجمع فرهنگیان ایران اسلامى در ادامه با اشاره به اینکه کارنامه دولتى که هشت سال پیش با شعار خدمت به طبقات فقیر و بردن نفت سر سفره هاى مردم روى کار آمد اینک در برابر چشم ماست، کاهش قدرت خرید اقشار حقوق بگیر، تورم، گرانى، واردات کالاهاى غیرضرورى و رکود تولید و کشاورزى را برخى از مشکلات کشور عنوان کردند.
در ادامه این بیانیه، از برخى دیگر از مشکلات کشور که به زعم نگارندگان آن، حوزه هایى نظیر محیط زیست، برخى سیاست ها بویژه در زمینه بین الملل، فرهنگ، هنر، دانشگاه و نهادهاى مدنى را شامل مى شود، و بویژه از مشکلات موجود بر سر راه فرهنگیان کشور انتقاد شده است.

در بخش پایانى این بیانیه تاکید شده است: حضور آیت ا... هاشمى در این شراىء امید اقشار گوناگون ملت به بازگشت عقلانیت و تدبیر و اعتدال و قانون به کشور را زنده کرد.
ما نیز به عنوان نمایندگان بخشى از جامعه فرهنگى کشور هم صدا با میلیونها ایرانى حضور ایشان را در این میدان خوش آمد مى گوییم و معتقدیم نجات کشور از دام سیاست هاى افراطى و قرار گرفتن جامعه در مدار خردگرایى و مدارا و همکارى همه صاحبان اندیشه و تجربه و بازگشت به تولید و سازندگى و احیاى جایگاه ایران در منطقه و جهان، قانون و ثبات اقتصادى با حضور پر برکت ایشان حاصل مى شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد