مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

سعدون زاده: نامه علیه هاشمى را امضا نکردم

نماینده مردم آبادان گفت: در یکى دو جلسه اخیر نامه اى در مجلس دست به دست شد که در محکومیت آیت ا... هاشمى رفسنجانى بود. بنده انتقادمحتوایى به این نامه داشتم و آن را امضا نکردم.
جواد سعدون زاده با استناد به اصول ۸ و ۲۲ قانون اساسى گفت: طى یکى دو جلسه گذشته از برخى از دوستان سوء اخلاق دیده مى شود. وى خطاب به لاریجانى گفت: از شمامى خواهم که بازتاب منفى چنین رفتارى را مدنظر قرار داده و براى آن تدبیرى کنید.

این عضو کمیسیون انرژى گفت: در یکى دو جلسه اخیر نامه اى در مجلس در محکومیت آیت ا... هاشمى رفسنجانى دست به دست شد و در آن از نمایندگان خواستند تا این نامه را امضا کند. بنده ضمن آنکه انتقادمحتوایى به این نامه داشتم آن را امضا نکردم ولى مصیبت بدترى که اتفاق افتاده است اینکه تدوین کنندگان این نامه که این نامه را به خبرگزارى ها و برخى سایت ها دادند نام بنده و برخى دوستان دیگر را که این نامه را امضا نکردیم ذیل آن درج کردند.
سعدون زاده افزود: بنده و همفکرانم مى دانیم که شجاعتم برگرفته از امام خمینى، مقام معظم رهبرى و در دوران دفاع مقدس است و مى توانم به جرات بگویم این نامه را امضا نکردم، ولى اسم بنده در خبرگزارى ها وسایت ها آمده است.
نماینده مردم آبادان تصریح کرد: از همکارانم در مجلس مى خواهم تقواى اسلامى را رعایت کنند.
از تدوین کنندگان این نامه که اعتبار نمایندگان را خرج مى کنند، مى خواهم ضمانت رفع شبهه ها و مسئولیت هاى حقوقى و سیاسى و بازتاب اجتماعى چنین کارى را قبول کنند. لاریجانى در پاسخ به تذکر نماینده آبادان، گفت: آقایان موقع امضاى نامه دقت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد