مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

تماس تلفنی ایت الله صانعی با آیت الله هاشمی


آیت‌الله یوسف صانعی از مراجع تقلید قم چهارشنبه شب در گفت‌وگویی تلفنی با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کاندیداتوری ایشان در انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه «اعلام کاندیداتوری شما در این شرایط خاص ملهم از حرکت آیت‌الله خمینی در آغاز نهضت بود» اظهار داشت :«من قبلا هم خدمت شما عرض کردم که اعلام کاندیداتوری شما برای ریاست‌جمهوری در این شرایط خاص و حساس مملکت آن هم برای خدمت به ملت شریف و شهیدپرور ایران با همه ظواهر دنیوی و اجتماعی و اجر اخروی‌ای که دارد معادل خدمات بیش از نیم قرن شما به اسلام و انقلاب بوده و هست.»

روزنامه اعتماد نوشت:

آیت‌الله یوسف صانعی از مراجع تقلید قم چهارشنبه شب در گفت‌وگویی تلفنی با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کاندیداتوری ایشان در انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه «اعلام کاندیداتوری شما در این شرایط خاص ملهم از حرکت آیت‌الله خمینی در آغاز نهضت بود» اظهار داشت :«من قبلا هم خدمت شما عرض کردم که اعلام کاندیداتوری شما برای ریاست‌جمهوری در این شرایط خاص و حساس مملکت آن هم برای خدمت به ملت شریف و شهیدپرور ایران با همه ظواهر دنیوی و اجتماعی و اجر اخروی‌ای که دارد معادل خدمات بیش از نیم قرن شما به اسلام و انقلاب بوده و هست.»

در آغاز این گفت‌وگو آیت‌الله صانعی با مخاطب قرار دادن آیت‌الله هاشمی گفت: «سلام من الرحمن نحو جنابکم فان سلامی لا یلیق ببابکم.» آیت‌الله صانعی با اشاره به عدم انصراف آیت‌الله هاشمی از کاندیداتوری خود قبل از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان افزود: « امروز هم خدمت شما عرض می‌کنم که عدم انصراف شما با وجود همه فشارها برای اینکه خیانت به ملت نشده باشد سبب شد تا به اسلام و جمهوری اسلامی، روحانیت بزرگوار، حوزه‌های علمیه و همه فرزندان و یاران امام امت (سلام‌الله علیه) آبرویی فوق‌العاده بدهید که بنده از بیان عظمت این کار شما عاجز هستم.»

آیت‌الله صانعی در پایان این گفت‌وگو خطاب به آیت‌الله هاشمی گفت: «من فقط به یک جمله بسنده می‌کنم و آن هم درخواست سهیم نمودن این جانب در ثواب و اجر اخروی این حرکت عبادی و سیاسی‌تان است.»

در ادامه این گفت‌وگو آیت‌الله هاشمی ضمن ابراز تشکر از تماس تلفنی آیت‌الله صانعی و ابراز محبت ایشان گفت: «بار سنگینی از دوش من برداشته شد و در هر حال من شاکر و سپاسگزار خداوند هستم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد