مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

مردم یار

زنده باد نام تو هاشمی رفسنجانی

حسن روحانی: جای مرحوم نوذری در مناظره خالی بود

جای مرحوم نوذری در مناظره خالی بود

حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز شنبه در نشست خبری در محل ستاد انتخاباتی‌اش، ضمن ابراز امیدواری نسبت به حضور گسترده مردم در ۲۴ خرداد در جهت خلق حماسه سیاسی، اظهار داشت: حضور من در صحنه رقابت‌های انتخاباتی به خاطر شرایط ویژه کشور ، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن بود .

وی با انتقاد از نوع سوالات روز گذشته صدا و سیما از ۸ کاندیدا خاطر نشان کرد: روز گذشته یک حادثه دیگری رقم خورد آن این بود که پس از آن که مناظره‌ها به پایان رسید، حجم تمسخرها علیه رسانه ملی بیشتر شد، حتی رسانه‌هایی که با ما دشمنی داشتند، این مناظره را مسخره کردند.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با اتفاق دیروز توان رسانه ای ایران زیر سوال رفت، گفت: صدا وسیما باید قبول کند که نتوانست یک رقابت جذاب به وجود آورد. توان رسانه‌ای ایران به اندازه توان هسته ای مهم است. توان هسته‌ای ما با توان رسانه‌ای جا می‌افتد. من از این که حادثه دیروز تبدیل به جوک شد، ناراحت هستم. دیشب به خود من چند پیامک تمسخر آمیز آمد. آیا رسانه ملی این بود؟ اتفاقاً من دیروز به یکی از دوستان گفتم جای مرحوم نوذری خالی است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد